onsdag 17. september 2014

Another week, same city.

Så var vi halvveis inn i en ny uke. Tiden har gått veldig fort, nå er det under to uker til skolen starter igjen og jeg har ikke engang levert et forslag til min bacheloroppgave. Kommer til å gi meg selv et hjerteinfarkt med all stressingen!
Av en eller annen grunn har jeg "I wanna go hooome for Christmas, let me go hooome this year" på hjernen. Jeg har jo tenkt meg hjem til jul, om enn bare for en uke. Håper ikke det er et tegn..

Anyways, siden siste innlegg har vi gjort litt av hvert. Jeg har handlet for en hel uke, og det kostet meg så mye som 300 kroner. Hardt liv. Hun ene vi bor sammen med levde på under 10 kroner uken forrige semester.. How? Det hadde jeg aldri fått til, men så er jeg heller ikke så glad i bønner og andre ting som selges i hermetiske bokser.

Emilia og jeg har kommet i gang med treningen igjen, og det føles både godt og vondt på samme tid. Veldig deilig å være tilbake, herlig å løfte tunge ting opp i luften. Dagen derpå er en helt annen sak. Når det gjør vondt å sette seg ned på toalettet kan man jo lure på om man har en mental lidelse som utsetter seg selv for sånne aktiviteter. Trøster meg med at det blir bedre.
Ellers har vi vært ute. Emilia og jeg dro ut med Dani, og vi hadde en sinnsyk kveld på the Walkabout på Temple. Allsangfaktoren var høy, og vi danset til svetten rant og lysene kom på. Vi kom oss hjem på et vis, til tross for at både Emilia og mitt kort sluttet å fungere. Litt sorte hull fra den turen hjem, men jeg våknet opp i min egen seng og det er jo en seier i seg selv. Dagen derpå var ikke like fantastisk, men Emilia og jeg har en tradisjon; Pizza Sundays! Da blir alt så mye lettere.

Ellers har vi hatt møte med resten av huset, og kommet til enighet om endel ting. Kjøkkenet var strøkent i tre dager, og alt var fryd og gammen. Egentlig mest gammen. Men så var det tilbake til samme gamle bombenedslag. I stad vasket Emilia skapene på utsiden, lite visste vi at de egentlig skulle være hvite. De var nemlig gule. Og da vår ene samboer så dette lo hun av oss og sa vi var rare som brydde oss så mye om renslighet. Ja, okei..

Nå ligger jeg i sengen og synes litt synd på meg selv. I morges da jeg hadde vært på do, og gikk tilbake til rommet mitt, var det akkurat litt for mørkt til at jeg så pappesken som sto midt i gangen. Sparket tåen inn i den, og nå er den mørkerød/lilla og dobbelt så stor. I tillegg har jeg fått influensa, og det kan jeg jo ikke. Jeg må jo sitte på skolen og gjøre reesearch til oppgaven. Enn så lenge propper jeg meg full av smertestillende. Noe jeg har god erfaring med (les: allergisk reaksjon i våres).

Uansett. tror jeg skal ta kvelden nå. Vi høres forhåpentligvis igjen om en uke ca. Forresten: kjøp gjerne Norsk Ukeblad denne uken. Har hele to saker på trykk, om reising og blogging!

Until then:

Beste 20 kronene jeg noen gang har brukt. Denne drikker jeg frokost av hver morgen!

Og dette er egokoppen. Skulle gjerne sagt at jeg fikk den av noen, men nei..

Før vi dro ut. Frokostkoppen kan brukes til alt!

Her har Emilia vasket skapet til høyre. Det kommer egentlig ikke frem hvor stor forskjellen er.

I dag før trening. Ingen tvil om at jeg hadde den fresheste tightsen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar