lørdag 27. oktober 2012

Happy camper

Sorry ass, føler jeg begynner alle innleggene sånn. This blogshit is killing me! Jeg glemmer hele tiden å oppdatere. Nå har vi høstferie, eller de kaller det Reading Week. Men det er på ingen måte ferie denne helgen. I dag og i morgen er det bare skole som gjelder. Jeg må finne en idé til en feature, jeg må finne en journalist å intervjue til bloggen, jeg må oppdatere bloggen (skolebloggen, altså) og sørge for at den ser plettfri ut. Læreren skal nemlig se over den, og er den ikke bra nok får vi høre det. Det teller ganske mye for karakteren vår. Men når det er sagt, så kan jeg ikke vente til mandag!! Da kommer endelig Carina på besøk, og jeg gleder meg så mye at jeg nesten sprekker. Håper dagene til det går så fort at jeg ikke rekker å tenke på det.
Så, kjapp oppdatering på hva som har skjedd i det siste: Vi har hatt vårt første offisielle møte med Journalism Society. Gleder meg masse til fortsettelsen, dette blir et bra år. Ellers dro Emilia og jeg veldig spontant ut på torsdag, endte med at vi ble litt vel fulle, men hadde det sinnsykt gøy :) I går var vi også ute, men det var mer planlagt. Det var Monsters Ball på Barcadia, og det var stappfullt som vanlig. Kjempebra kveld, ikke fullt så bra morgen. Har ligget i sengen i hele dag, og burde egentlig komme meg på butikken før det stenger. De stenger seks, så jeg har en time på meg.. Tiltak!! Ellers gleder jeg meg vilt mye til Halloweenfesten på onsdag. Emilia og jeg har det perfekte kostymet. Skal ta masse bilder og vise dere etter onsdagen. Håper alt er bra i Norge. Savner dere, og teller ned dager til 14. desember når jeg endelig skal hjem igjen. Juleferie i seks uker FTW!
Som alltid; bilder fra den siste tiden:

I'm a kitty

Emilia og meg

Scandinavia representin'

Elizabeth og random, franks jente

Emilia og jeg har forlovet oss!

My babe

Edru!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar