tirsdag 6. november 2012

Where did the time go?

Så hadde det igjen gått litt tid siden sist. Og siden sist har det faktisk skjedd litt forskjellig. Vi har hatt Reading Week, som i grunn er det samme som høstferie. Forskjellen er at det er forventet at vi faktisk skal.. lese. Skal vel ærlig innrømme at det ikke ble så voldsomt mye av det. Derimot fikk jeg besøk av Carina, som jeg har savnet så det har gjort vondt. Hun kom forrige mandag, og allerede første kvelden dro Elizbeth og jeg henne med på den klassiske runden. Først Kings Tun og så Barcadia. Vi hadde det kjempegøy og var vel ikke i seng før nærmere fem. Det fikk vi svi for dagen etter, da vi hadde planlagt en dag i Oxford Street. Men vi kom oss opp og inn til galskapen. Vi tilbragte FIRE timer på Primark. Carina kjøpte seg fem nye par sko. Og etter det var vi så slitne at vi gikk og spiste middag og så tok vi toget hjem. Onsdagen som fulgte var det duket for Halloweenfest. Emilia og jeg hadde allerede planlagt at vi skulle være scary dolls. Carina var verdens søteste nerd og Elizabeth var en heit sersjant. Først var vi på houseparty hos Grethe, og der var det gøy. Deretter stakk vi på byen. Våknet dagen etter og kikket meg i speilet. Hadde glemt å fjerne gårsdagens sminke: Hei mareritt!! Carina reiste fra meg tidlig den morgenen, men vi regnet ut at det bare var 40 dager til vi så hverandre igjen. Og nå er det bare 35 dager igjen. Som jeg savner venner og familie, og norsk mat og godteri!!! Og Karma, ikke minst. Savner min lille hårball!
I dag har jeg faktisk vært i kirken. Nei, jeg kødder ikke. Har endelig funnet ut hva jeg vil skrive feature om. Kingston Foodbank. De inviterte meg på et infomøte i dag, og på fredag skal jeg være med dem på jobb og se hvordan ting foregår. Har virkelig troen på dette, og håper Lucy syns det er greit også. Hun er litt... streng.
Nå skal jeg straks klappe sammen pc'n og legge meg, må bare se siste episode av Dexter først.
Her kommer bilder fra Halloween:

Wanna play?

Nerden fikk tak i sprit da, veit du!

Scary doll

Nerden og dokka

Rofl 
Er jeg ikke søt? 
Mongis og buksevann

Heit sersjant

Naturlig kombinasjon..

1 kommentar:

  1. Hei hei hei.
    Er det ikke på tide med et innlegg snart? :P

    SvarSlett