mandag 26. november 2012

Is there anybody out there?

Jeg fortsetter dette innlegget med å lure på hvem i allverden som leser bloggen min. Hvordan kan dette være interessant for fremmede? Tror ikke det er spesielt interessant for familien min, og de har ikke noe valg; de må lese denne bloggen! Nå har jeg 1063 sidevisninger. Meget fasinerende. Fotballfrue, ta deg en bolle. Her kommer jeg!

Anyyways, nå er klokken kvart på 11 her og jeg burde finne sengen. Men burde og jeg går ikke så godt sammen, så jeg finner vel sengen om noen timer. Helgen som var tok nesten livet av meg. Lørdag var jeg nemlig ute med Emilia og hennes venninne fra Sverige, Linda. Jeg hadde på meg døden, også kalt heler. Og disse var spesielt grusomme! Men med alkohol innabords gikk det bare bedre og bedre. Eller, det føltes bedre, og jeg faktisk GIKK bedre kan vel diskuteres. Uansett, vi dro på Hippodrome, en stor nattklubb som har blitt enda større etter at knicklubben Oceana måtte stenge. Nå har jeg gitt Hippodrome tre sjanser, men klientellet blir ikke eldre og jeg blir ikke yngre. Må si jeg trives best på Barcadia, selv om det er lite, så er det folk på min alder der. For en klein ting å si.
Uansett, jeg drakk alle menneskene pene og eldre, noe jeg virkelig fikk kjenne på søndag morgen. Hei, fyllesyke fra en annen verden. Jeg lå i forsterstilling i dusjen, med migrene. Det er ikke sant, for jeg ville ikke lagt meg ned i den dusjen om jeg fikk betalt for det engang. Men dere skjønner tegningen.

I dag har jeg gjort litt skole, men mest har jeg sett på NCIS. Og så innså jeg at det bare er to uker og to dager til jeg kommer hjem på juleferie!! Men det betyr også at det bare er litt over to uker til jeg må ha alle oppgaver klare. Æææ, eg døyr!

Så derfor tilbringer jeg hele morgendagen i Central, med Emma og Ida. Har planer om å kjøpe så mange julegaver jeg kan. Og på onsdag skal jeg komme sterkere tilbake skolemessig. Det må jeg, for på fredag kommer Marthe, og du kan tro a mor gleder seg. Hun har fått beskjed om å ta med tomatsuppe og melkesjokolade. Det blir stor stas! Ja, så gikk jeg tom for ting å skrive. Men jeg er fornøyd.

Ingen av bildene er av meg eller vennene mine, men de kunne vært tatt rett ut av hodet mitt!



4 kommentarer:

  1. Nora OF leser!! Ante ikke at du hadde blogg før nå! Gøy! Du er flink. Virker som du har det fint<3 Det gjør meg glad. Klem fra Oslo

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, søta ;) Joda, har hatt den siden rett før jeg flyttet. Mest for venner og familie, er litt dårlig på å oppdatere! Koselig at du leser :D Klem fra London

      Slett
  2. Ble så glad av å lese. Din humor altså! haha. Snart juleferie. Kos deg så lenge <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, ingenting er bedre enn å få andre til å le! ;) Jaa, snart juleferie, og bursdag :D

      Slett