tirsdag 19. februar 2013

No sleep for the wicked

Hej, hej, hallå!

Har jeg nevnt hvor lei jeg er av disse menneskene jeg deler leilighet med? Mitt vindu vender ut mot bakgården, og det er også der folk står og røyker hasj på kvelsdtid. Når jeg sier kveldstid mener jeg hver time fra åtte til fire. Det resulterer i at jeg sover ganske lite, og er totalt utslitt hver skoledag. Oh joy! I tillegg er de en gjeng med griser, og nå er det ene toalettet vårt tett og ødelagt. Eg døyr!!
Siden sist har det egentlig ikke skjedd sånn kjempemye. Emilia og jeg har vært flinke og trent nesten hver dag. Helt til de dumme leggene mine begynte å tulle igjen. Gammel håndballskade som dukket opp igjen når jeg, wait for it, begynte å spille håndball igjen. Skal til idrettslege 8. mars, og frem til da er det null håndball. Har også fått treningsforbud i en uke nå pga en merkelig hodepine som legen trodde var influensaviruset som har herjet i Norge.
Altså ikke så mye spennende som har skjedd. Venter på tilbakemelding på featuren min, denne ventingen gjør meg umenneskelig nervøs!! Teller også ned dager til påskeferie. Da kommer pappa en tur, og vi skal på Monthy Pyton-musikal. Det kan ikke bli annet enn riktig! Og så reiser vi hjem sammen mandag 25. mars og da blir jeg hjemme i tre uker. Stor stas! :D
Men nå skal jeg poppe litt piller (paracet og ibux, jeg er så badass) og sove litt. Headache be gone! Håper alt står bra til med dere hjemme. Runder straks 1600 sidevisninger, og av en eller annen klein grunn syns jeg det er litt gøy.. Nerdefest!
Fred på jorden!


En kveld lo jeg hele tiden

Tonje og jeg dro til Trafalgar Square for å feire kinesisk nyttår.

Det regnet.

Spot the Ålesunder!


Til og med kjøttdeigen min måtte minne meg på at jeg var alene på Valentines..

Like a boss!

Deilig blemme fra romaskinen.. På tide å skaffe seg hansker?


Blitzen gjør ikke bildet rettferdighet, det er mye mer fargerikt i virkeligheten. Takk til Elizabeth som tror hun er vampyt!

Jeg spiste bringebær og latet som det var vår.

Tittei

Nei, vent. Det ER jo vår!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar