søndag 3. november 2013

Long time, no see

Hei (og hei til deg, Helene)!

Hva skal man si? Det har gått litt vel lang tid siden siste innlegg. Greia er at jeg mistet litt inspirasjonen til å skrive noe som helst, og så ballet det seg veldig på med skole og så glemte jeg hele bloggen. Noen veldig søte mennesker har spurt om ikke jeg kan begynne å skrive igjen, men lysten har vært borte. Helt til nå.

Har tenkt på det i noen dager nå,at jeg skal begynne å skrive igjen. Og nå, når jeg ikke får sove og mens siden jeg streamer fra er en liten bitch, så følte jeg for å skrive et nytt innlegg. Så hva har skjedd siden sist? Veldig mye, og siden denne bloggen hovedsakelig leses av venner og familie skal jeg ikke kjede folk med å gjenta historier som dere allerede vet.

Kom tilbake til Kingston i begynnelsen av september, klar for å begynne på mitt andre år på journalistikk. I ny leilighet, med nye flat mates. Emilia og Alex har fått den store glede av å bo under samme tak som meg. Må si det er en kraftig forbedring fra forrige år. Disse to dusjer faktisk regelmessig, og ingen av de driver med ulovlige substanser. Winning! Ellers er det et helvete med alle oppgaver og presentasjoner i år. Visste at andre året skulle bli hardere, men herre mallorca så mye verre det er. Allikevel trives jeg kjempegodt, til tross for at jeg er lutfattig og aldri har råd til å dra ut eller gjøre noe lenger. Jeg tilbringer min tid på skolen, på trening eller hjemme. Jeg er et sånt spennende menneske! Planen er å skaffe meg en jobb etter jul så jeg forhåpentligvis kan tjene litt ekstra og ikke leve under fattigdomsgrensen.

Ellers har jeg nettopp hatt besøk av Carina og Seth, de reiste hjem på lørdag. Andre året på rad Carina er med og feirer Halloween her. Vi hadde fest her først og folk hadde kledd seg ut i så bra kostymer. Tok mange bilder og dette er tidspunket jeg ville lagt de ut og forklart. Men nei! Mobilen min bestemte seg for å ta kvelden natt til fredag, og jeg føler meg helt naken uten. Ingen Snap Chat, ingen Instagram, ikke noe kabal når jeg kjeder meg og ikke noe musikk på trening. End life! Men jeg tror jeg har funnet et sted hvor de kan bytte skjermen min uten at det koster meg mer enn en husleie.

Anywayyys, det var alt for nå. Jeg vet, tidenes mest spennende innlegg. La oss komme sammen og krysse fingrene for at jeg fortsetter å skrive nå. Legger med et bilde av hvordan jeg så ut på Halloween. Som du ser kom jeg som meg selv:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar