tirsdag 3. juli 2012

Så kom a inn, da!

Hællan dussen, jeg har kommet inn på skole i London! It's like a dream come true, like.. Neida, men det er faktisk det. Og jeg kommer ikke over hvor fort det gikk. Jeg sendte min søknad 27. juni, tre dager før fristen. 30. juni fikk jeg svar, og jeg har kommet inn på den linjen jeg aller helst vil gå. Kingston University, here I come! Oppretter denne bloggen for venner og familie, slik at de kan følge med på livet across the pond. Men også for meg selv, slik at jeg kan se tilbake på alle minnene jeg kommer til å skape. Er ikke sikkert det kommer så veldig mange innlegg fremover, før det virkelig nærmer seg. Jeg begynner på skolen 1. september, og regner med å reise over rundt 20. august.
L8r peeps!


Karma hilser!
                                                                      Min hjemby de neste tre årene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar