lørdag 8. september 2012

Leaving on a jetplane

Ai, så er faktisk dagen her. Klokken er straks to på natten. Om ca 14 timer sitter jeg på flyplassen og venter på å gå ombord i flyet som skal frakte meg til London, mitt nye hjem de neste fire årene. Vanligvis pleier jeg å skrive mye useriøst, men nå har det virkelig slått meg at jeg reiser. Fra alle jeg er glad i. Ikke at jeg ikke ser de igjen, men jeg kan ikke lenger avtale en kaffe med Irene for å klage over det motsatte kjønn. Eller se film hso Carina og Seth mens jeg koser med de seks kattene dems. Kan ikke reise til Stian fordi jeg kjeder meg, eller gjøre ingenting og allikvel ha verdens beste kveld med Helene.
Herregud, som jeg kommer til å savne dere. Kjenner gråteklumpen i halsen og vet at den får utløp i morgen. Jeg er så glad for at pappa reiser med meg, ellers hadde jeg vel fått sammenbrudd. Når han reiser fra meg på tirsdag blir det tøft.
Men hei, dette er jo drømmen min. Det er dette jeg vil. Jeg vil utdanne meg til journalist, søke jobb i New York Times. Have a fucking blast! Og jeg vet jeg kommer til å få det bra. Det er bare det ukjente. Jeg vet ikke hva jeg kan forvente, og det er skummelt. Men spennende. I hele dag (og hele uken forsåvidt, unnskyld pappa) har jeg funnet på andre ting enn å pakke. Så nå må jeg være våken halve natten for å få det unnagjort. Finnes det noe kjedeligere enn å pakke? Jeg kan svare på det: Nei!
Etter at jeg fikk den nye mobilen min har jeg gått bananas med kamera. Så siden jeg ikke har noen dyp avslutning, legger jeg ved bilder fra den siste ukens strabaser. I love you all, you are my everything! <3

                                                     Can you feel the love?

                                                        Veldig glad for å feire bursdagen sin
                                                     Koselig bilde, minus de skumle linsene til Seth!
                                                      Så glad var Carina for at bilen tok kvelden på E18..
                                                   Klar for å feire Seth!
                                                    Annso og Seth - Søtisene!
                                                    Carina danser homodansen! Solstrålen min <3
                                                    Fresh og fin dagen derpå. Hvorfor er jeg singel?
                                          Karma vil være med til London..
                                          Jeg vil ha med Karma til London.. Men hun får det fint hos Carina!
                                                    Sånn har jeg følt det de siste dagene.. Crazy bananas!
                                                    Og sånn ser jeg ut akkurat nå! Men det har jeg ikke tid til, så jeg heller innpå med kaffe.. Pakking hele natten!

4 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg må begynne å se meg om etter en Hanne, selvom jeg veit jeg ikke kommer til å finne en. Håper du har det bra :)

    SvarSlett
  2. Forresten, hvorfor tok du ikke med det fine bildet av meg hvor jeg er skalla? Du likte det ikke, du :( Hehehe.

    SvarSlett
  3. Haha, careful what you wish for. Kan godt inkludere det bildet i neste innlegg ;) Jeg savner deg, og gleder meg til du kommer på besøk!!

    SvarSlett
  4. Hehe, jeg er jo litt vågal av meg, jeg :P

    SvarSlett