tirsdag 20. november 2012

What we've got here is failure to communicate

Jeg har slått meg til ro med at jeg ikke er den som oppdaterer flittigst. Det kommer lissom litt langt ned på prioriteringslisten. Men det er veldig søtt når en av mine skrikende fans etterlyser nytt innlegg (Hei, Helene. Signert t-skjorte kommer i posten). Det har jo faktisk skjedd masse siden sist. Vi har hatt vår første innlevering, en nyhetssak. Vi skulle gå ut og finne en ekte nyhet for så å skrive den. Jeg fikk B, og det er jeg veldig fornøyd med. Har også skrevet ferdig feature-saken, men kan ikke levere før nærmere ferien. Har SEKS uker ferie. Helt innafor. Noe som ikke er like innafor er hvor blakk jeg er.

Ellers har Karina vært på besøk, veldig hyggelig. Jeg er fryktelig glad i besøk. Det kan vel knapt kalles besøk når hun bodde på hotell. Egentlig var det jeg som var på besøk, siden jeg fikk låne den ene sengen hennes. Himmelsk med en ordentlig seng, samt en dusj med ordentlig trykk.

Nå er det kun 23 dager til jeg kommer hjem, og jeg gleder meg så det gjør vondt i hjerterota. Håper det går fort! Innen den tid skal masse skole gjøres unna, så jeg begynner faktisk å få litt dårlig tid. Har fortsatt ingen å videointervjue.
Har heller ikke fått lagt inn noen bilder fra den siste tiden, men det kommer. I mellomtiden får jeg legge inn noen bilder jeg syns er morsomme. Ser forresten at jeg har 935 sidevisninger siden jeg starter bloggen i sommer. Og det er faktisk ikke bare meg som har sittet og trykket oppdater i en halvtime. Hvem er alle disse som forviller seg inn her? Legg igjen en kommentar, da. Please, a. Så skal jeg gjøre et triks.
Aaanyways, snakes on a plane!





1 kommentar: