torsdag 11. september 2014

Did you miss me, London?

Så var a tilbake! Endelig, altså. Ja, det mener jeg altså. Verste jeg veit er folk som gjør seg sykere enn dem er, altså.

Aanyways, søndagen som var reiste jeg tilbake til London igjen. Nærmere bestemt Surbiton. For dere som kanskje ikke er så kjent i Londons forstader, så ligger Surbiton i Surrey. Det gjør også Kingston, og jeg bor ca 15 minutter unna skolen, hvis du bruker bena.

Huset er veldig fint og sjarmerende, og vi har et stort kjøkken. De vi bor med? Mjæ, not so much. Veldig snille jenter, men de aner virkelig ikke hva rengjøring er. Føles litt som å være tilbake i Kingston Bridge House, minus hasjrøyken. Det første Emilia og jeg gjorde da vi våknet etter første natten, var å handle alle tingene vi trengte, inkludert en haug av rengjøringsmidler. Vi gikk deretter i gang med å rengjøre kjøkken og bad. Kjøkkenet svømte over av oppvask, vi kunne ikke engang se kjøkkenbenken. Etter timer med skrubbing og vasking gikk det hvert fall an å bruke kjøkkenet. Badet var en helt annen historie. Jeg skrubbet dusjen i en time, uten at det egentlig ble så mye bedre. Antar at det er det som skjer når man ikke vasker et bad. Noensinne. Heldigvis har vi to, og det andre er mye renere. Kaster opp litt i munnen min hver gang jeg ser at noen har dusjet på badet nede.

Utover det liker jeg rommet mitt veldig godt, har til og med egen walk-in. Jeg har også hatt tid til å treffe igjen venner, trene i parken samt spasere rundt i Kingston og minne meg selv på hvor mye jeg egentlig elsker denne byen. Om to uker starter skolen igjen, men innen den tid skal vi rekke masse sprell. På lørdag er vi en liten gjeng som skal ut i Central - Som jeg har savnet det. Virker også som det blir litt besøk denne høsten, og det er alltid koselig. Selv om jeg kanskje har skremt potensielt besøk med skildringen over..

Uansett, nå venter en episode til med Sex og Singelliv, før jeg skal lese litt og finne sengen tidlig. Håper dere alle har det bra der hjemme. Jeg savner dere allerede!

Her er noen bilder fra siste tiden. Snakkes plutselig!

Sånn ser jeg ut når folk ikke bryr seg om rengjøring.. Not amused

Her ligger jeg akkurat nå. Kosær sæ!

Første frokosten i nytt hus

Emilia hadde god plass i baksetet på veien fra flyplassen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar