tirsdag 2. oktober 2012

Coming up for air

Jeg vet det. Jeg har vært fryktelig dårlig til å oppdatere i det siste. Og da er jo hele poenget med denne bloggen borte. Hvordan noen klarer å oppdatere flere ganger daglig er for meg umulig å fatte. Og hva er unnskyldning? Neii, egentlig ingen god unnskyldning. Men det skjer så mye. Som jeg har skrevet tidligere. Jeg vil ikke bruke så mye tid foran dataen, når det skjer så mye utenfor dataen. Dessuten består størsteparten av skolearbeidet mitt av data, så man blir litt lei. Men nå kommer en liten oppdatering. Og siden bilder er mye morsommere, illustrerer jeg heller fremfor å fortelle.

Siden sist har jeg:
Kjøpt nye Svampebobtruser
Gjort lekser og spist ananas
Dratt på byen med trutmunn (ikke noe nytt der, altså)
Laget min egen, sunne cæsarsalat
Brukt karamellringen fra Fam Irvoll (Takk, Helene <3)
Vært veldig stolt av å være norsk
Vært mindre stolt av å være norsk..
Og sist, men ikke minst; vært veldig fornøyd med at skoledataen er en MAC!


1 kommentar:

  1. Get your nerd on! Beste jeg har sett!
    Hip hop, Mac er topp :P

    SvarSlett