mandag 8. oktober 2012

Just one of those days

I dag, akkurat nå, skulle jeg vært på skolen. Det er jeg ikke. I dag er en sånn dag hvor alt er dritt og selv det å stå opp er kjempevanskelig. Så da gjør jeg masse ting fra dataen som jeg har utsatt. Som for eksempel å skrive et nytt blogginnlegg. I dag er det skikkelig høst her i Kingston. Det har nemlig vært veldig mye sol, og det klager man ikke på. Men i dag er det grått og til tider så regner det noe helt hinsides. Jeg surfer rundt på sidene til ASOS når jeg blir lei av å gjøre skole. Det er mid season sale. Ikkje braa!! Heldigvis har jeg ingen penger å shoppe for nå. Derfor drømmer jeg om november. Da får vi endelig pengene fra Lønnsgarantifondet. Ting tar virkelig tid!
Ellers har det ikke skjedd kjempemye siden sist. Skole, som vanlig. Har fått alle module guides, og vi har endel innleveringer foran oss. Men det er jo en del av moroa! Blant annet skal lærerne "fake" en pressekonferanse for oss, og vi skal notere og lage en sak innen et døgn. Det kan bli interessant! Beklager det noe uinspirerte innlegget, her kommer noen bilder (skal fikse flere bilder så fort jeg får kjøpt meg en usb-kabel):

Turist i egen by :D Big Ben

Big Ben fra London Eye

London Eye

Fancy farger

6 kommentarer:

  1. Alt går over, i hvert fall over til noe annet :)
    Bra at det endelig er lys i tunnellen med tanke på Lønnsgarantifondet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du kommenterer, du og pappa er mine største og beste fans ;) Det var bare en sånn dag, alt var bedre dagen etter. Gleder meg til å se deg til jul <3

      Slett
    2. :-) Gleder meg til å se deg også!

      Slett
  2. Hei kjære datter!
    Synes du er veldig flink jeg, klart det kan være dager man bare føler for å gjøre noe annet og da tror jeg det er fint å gjøre nettopp det! Stå på så har jeg snart min egen PR sjef i huset!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for at du følger med, pappa! Noen ganger savner jeg bare pappan min. Tror jeg liker PR godt, og føler det er noe jeg har talent for. Sammen kan vi bygge et imperium ;)Snart er det desember, da ses vi igjen :D KLEM

      Slett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett