mandag 24. september 2012

Had a dream I was Norwegian. Woke up: still Norwegian!

  Ser at det skjedde noe spesielt i forrige innlegg. Tydeligvis blander jeg litt mellom norsk og engelsk allerede. Bare så det er oppklart: jeg vet det heter overveldende, ikke overvelmende.. Awkward pause. Anywayys, dagene sniker seg på, det gjør også høsten. Virkelig umulig å kle seg til dette været. Dro hjemmefra i dag med ullvest og uggs, fordi det pøsregnet. Bannet for meg selv fordi jeg enda ikke har skaffet meg paraply. Innen jeg kom frem til skolen, det tar 15 min å gå, hadde det klarnet opp og solen tittet frem. Da skolen var ferdig blåste det som et helvete og var overskyet. I'm annoyed. En annen ting som irriterer meg er at den forbanna vaktmesteren enda ikke har fikset kjøkkenet vårt. Vi har lagt igjen tre beskjeder. Null varmtvann på kjøkkenet betyr at noen syns det er greit å legge fra seg all oppvask rundt omkring på benken. NOT OK!!
Hadde første dag på skolen i dag. Veldig gøy faktisk, føler jeg endelig har valgt riktig. Fikk også en oppgave; opprette en blogg med hovedtema journalistikk. Og det er faktisk eksamen. Vi må skrive visse innlegg med visse temaer innen 18. januar, i tillegg til at vi må gjøre noen andre småting, som å alltid møte opp, og det utgjør karakteren. I morgen har jeg fri, men det betyr for min del lesing. Deilig å komme i gang, og har ingen planer om å ta gull i skippertak igjen!
Har ikke vært så mye ute i det siste, til tross for Freshers Week. Var på Freshers Ball, det sugde balle (mihi, pun intended), men vi dro videre til Barcadia, og det skuffer aldri.
Ellers var vi i Central på lørdag, ville tilstander. Tror ikke jeg orker det igjen på en lørdag formiddag. Klarte faktisk å ikke kjøpe noen ting, rimelig stolt da, foråsiresånn. Meen, nå er det på tide å avslutte, lange tekster er kjedelig. Håper dere alle har det bra i Norge, savner dere masse! Her er bilder fra siste tiden:

                                                  
                                                                Emilia, Madeline og Elizabeth på McCluskys
Emilia og jeg fikk selvlysende tættiser

Flosshatt og godteri, i ekte Willy Wonka-stil
Syykt mye mennesker i Central
Romantisk middag for én (Lager faktisk middag hver dag, pappa :) )
London viser seg fra sin beste side..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar