torsdag 20. september 2012

Life in the fast lane

Phu, ting går unna for tiden! Rekker knapt å fordøye alt som skjer. Tusen inntrykk og mennesker. Har til nå møtt mange fine mennesker, og det liker jeg svært godt. Tror opplevelsen ville vært for overvelmende om jeg ikke hadde hatt noen å dele det med. På mandag begynner skolen, og jeg kan ikke tro at jeg sier dette, men jeg gleder meg. Nerd alert! Denne uken har vi møtt alle lærerne. Flaks det bare er 15 av dem, eller noe. I morgen skal jeg visst på ball. Emilia klarte å overtale meg. Det koster 200 kroner for inngang, so it better be good. Forresten, dere som leser; jeg blir veldig glad hvis dere legger igjen en kommentar. Så vet jeg at jeg faktisk skriver til noen :D
Anyways; ellers har vi vært endel ute. Har klart å bli ganske full et par ganger, som selvsagt har resultert i noen blåmerker jeg ikke husker å ha fått. But I guess that's uni-life. Og nå gikk jeg tom for ord, så her kommer bilder istedet:

                                                    Passe gretten fordi vanntrykket suger  balle!

                                          Jentuttan på byen. Emilia, Lydia og jeg :)

                                                    Sminka seg sjøl da, veit du!

                                                    Alt må dokumenteres. In tha bar!

                                         Getting our grove on, looking perfectly normal!
                                          Awesome girls, awesome night! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar