tirsdag 11. september 2012

I have arrived!!

Shiit, nå bor jeg faktisk i London. Kingston er foreløpig ganske kult. Har jo ikke sett stort enda. Har fått rommet mitt:

På plass fant jeg ut at vi har verken kjeler, tallerkener, bestikk eller stekepanne, så jeg spiste brødskive til middag. Som jeg smurte på med smørpapiret.. Nå drikker (!) jeg youghurt.. Har hvertfall fått kjøpt pute, det kostet 30 kroner. Og i morgen er det enrollment. Har fått en venn allerede, fra South Carolina.
Ellers har jeg hatt noen sinnsykt kule dager med pappa, og shoppet mer enn jeg har råd til. Var veldig trist da han dro, men jeg var mer forberedt nå enn på Torp. Der sippet jeg som en unge. Savner alle hjemme, og jobber med å vende meg til et nytt land. Her kommer noen flere bilder: (FAEEEN, får ikke lastet opp flere bilder nå. Jaja, det får komme en part two)



                                          Mihi, fikk nytt skolesett av Jon Christian!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar