fredag 14. september 2012

Life is good

Da har jeg bodd her i fire dager og trives allerede kjempebra. Folk er veldig hyggelige her og jeg blir kjent med nye mennesker hver dag. Snart kommer min norske venn, Rebecca, på besøk. Jeg skal selvsagt briefe med mine sinnsyke matlagingskunnskaper. Wife material right here! Ellers er det jo fredag, og det betyr rock out with our cock out (neiii, tøysen). Det betyr hvertfall en tur ut. Utestedene her er ganske kule. Det største, hvor det koster ca 50 kroner å komme inn. har ofte så lang kø at man burde være der før midnatt for å i det hele tatt komme inn. På onsdag, da vi skulle enroll, måtte vi vente i 5 (FEM!!) timer før det ble vår tur. Etter det handlet jeg kjøkkenutstyr. Stekepanne, kjele, tallerken, kniv, gaffel, skje, kopp (har aldri følt meg så singel i mitt liv). Fylte tre store poser, og summen? 500 kroner. Nevnte jeg at jeg elsker London? Men nå må jeg vaske opp mitt singelutstyr (get your mind out of the gutter!) og gjøre klart for besøk. Jeg holder det faktisk veldig ryddig, pappa :) Her er noen bilder fra de siste dagene:

                                                    Hello, I live here!

                                                    Koselige Kingston :)

                                                    Ble så glad da jeg fant skummet melk. Ikke så glad da den smakte kjemisk..

                                          Det viktigste er hvertfall på plass!

                                          På skolen for registrering.

                                                    Og dette er fra i går, om noen skulle ha glemt hvordan jeg ser ut!

2 kommentarer:

  1. Hvorfor er skolen din i ett telt?

    SvarSlett
  2. Høhøhø, det er den ikke! Det er teltet utenfor skolen, for enrollment. Regner med de fjerner det etterhvert ;) Takk for at du kikker på bloggen min.

    SvarSlett